tiistai 11. maaliskuuta 2014

Kevättä rinnassa

En voi olla hehkuttamatta tota keliä! Ihana herätä auringon valoon, mennä parvekkeelle kahvikuppi kädessä ja kuulla lintujen laulu. En tiedä teistä, mutta mun mielestä kevät on toivon aikaa. Alkaa kirkastua, saa lisää energiaa ja tuntuu, että kaikki heräisivät eloon! Upeet on kyl puitteet lähtee tonne ulos ulkoilemaankin ;)


Oon räpsiny kuvia mun dieettiruuista parin päivän ajalta. Niin tässä ollaan nyt oltu dieetillä neljä kuukautta ja enää neljä viikkoa jäljellä. Aika menee hurjaa vauhtia. Täytyy kyllä sanoa, että oon positiivisesti yllättyny :D Odotin paljon pahempaa! Kun on tullu luettua ja kuultua kaikkia juttuja. Kroppa toimii, treenit kulkee ja sitä rataa :) Kertaakaan ei oo tehny mieli sortua herkuttelemaan, kun tavote kiiltää kirkkaana silmissä ;)


Oon ollu ympäri vuoden ruokavaliolla, johon kuului yksi vapaasyöntipäivä, ennen kisadieettiä. Tää on siis vasta mun eka kisadieetti ja puhun omista kokemuksista.  Mua on dieetillä auttanu se, että maustan ruokia PALJON, juon vettä tarpeeksi ja laitan ruuat nätisti esille :) Vältän myös stressiä ja yritän pysyä positiivisena. Jos nälkä yllättää, keksin muuta tekemistä. 


Oon löytäny dieettini aika uuden rakkauden! Ruuanlaitto ja leipominen. Ai että se on ihanaa :D Miksen oo aijemmin tajunnut! Varmaan siks, että oon ennen ollut syöjän roolissa ja kerenny pistää poskeeni kaikki valmistusaineet ennen valmistusta ;D Mutta jokatapauksessa on kiva, että oon löytänyt uuden harrastuksen dieetin myötä :)

Kokeilin tehä omenakanelipullia! oli kuulemma hyviä, vaikka ei siltä näytä :D
Tässä vielä kuvia eilisen treeneistä. Lemppari liike, ottaa olkapäihin ja pakaroihin.

 
Aurinkoista viikkoa kaikille! :)

6 kommenttia:

  1. Piristävän positiivinen postaus! Hyvää kevät ja tsemii kisoihin :)

    VastaaPoista
  2. Kevät on kyllä ihmeellistä aikaa :).
    Mä jaan sun kanssa tämän leipomisinnostuksen. Ollaan leivottu lasten kanssa pullaa ja sämpylöitä vissiin 4 kertaa tässä kuukauden sisällä. En tiedä vaikuttaako tämä lisääntynyt energia, vai mistä moinen kipinä. Kivaa se kuitenkin on :).
    (Tosin mä olen vain "normidieetillä", joten siinä mielessä en oikein pysty vertaamaan.) Tsemppiä siule loppuviikkoihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että! Kuulostaapa kivalta :) ei oo enää kauvaa kun mäkin voin syyä sämpylää ja pullaa! :) kiitos :)

      Poista
  3. Ootpas ihanan energisen olonen! Saan ihan huikeet motivaatiot lukiessa sun blogia :) !

    VastaaPoista